Se framåt inte bakåt

Godkväll fredagkväll! Sitter just nu hos syster och chilääxar, matkoma efter en supergo kyckling och pasta middag. Blev bjuden på det om jag hjälpte till att diska lite, vilket är de värsta Jenny vet;P  Väntar  nu på att hon och Lina som flygit från Umeå hit ska komma hem! Sen får vi se hur kvällen fortsätter! Som jag skrev imorse så sa jag att jag skulle gå och provträna på gymmet här i närheten. Det gjorde jag och gillade stället skrapt! Var nytt, fräscht, lagom stort, nära osv. Kommer ha GAAALET med träningsvärk imorgon känner jag, i rumpistumpen speciellt. Fiifan! Men på nåt vis älskar jag ändå träningsvärk, då märks det att man har gjort nåt! Eftersom att jag gillade gymmet och jag verkligen vill ha gymkort så ska jag betala in och bli medlem imorgon:) 300kr/månad, nyöppningserbjudande, DE gillas! Tare lugnt med ölen ikväll allihopa, de kommer en dag imorgon också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0