Sjukaste natten!!

Mickan gick och la sig på soffan igårkväll för att sova då hon inte stod ut med grannens snarkningar längre. Sen kommer hon in i sovrummet inatt och skriker i panik "LINNEAAA DÖRREEN HÄR ÖPPEN!!!!!!!" och då kom jag på att jag glömt låsa den så jag tänker oj, jag men vi låser den. Men hon fortsätter skrika "NEJ MEN DEN ÄR ÖPPEN, ÖPPEN ÖPPEN ÖPEEN ÖPPEEEEN!!! HELT ÖPPEN!!! " Så när jag i panik (livrädd och nyvaken) kliver upp och går ut ur sovrummet så ser jag ju att dörren står på vidgavel, det är kolsvart ute och kylan stormar in! Jag var ju TVUNGEN att stänga dörren även fast det var typ det läskigaste jag kunde göra! Sen när vi livrädda lägger oss i sängen igen börjar båda skratta, och skrattar tills magen krampar så vi somnar igen. SHIT vilken natt!!! Hahah och jaa... när vi kom hem igår efter jag jobbat kl 10, så lämnade jag dörren liiiiiiiiiiite öppen för det var så varmt här inne, och ja, jag glömde stänga och låsa den.... ALDRIG MER IGEN! Nu är jag uppe med tuppen och ska snart gå till jobbet, det är storm ute och helt kolsvart........ jag hade gjort typ allt för att slippa gå de 20 läskiga minuterna till jobbet! Är fortfarande lite på helspänn efter natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0