Sleeeeten

Åh herregud, ge mig sömn tack. Har precis klivit upp efter 4-5timmars sömn, och på toppen av det så drack jag 5 öl igår kväll.. TOPPEN! Men det var det helt klart värt, haha galen gårkväll, eller kul, trevlig kan man också kalla den. Satt i 5 timmar igår på en mysig uteservering och pratade med en människa jag aldrig träffat tidigare, tog en öl och bara snackade om allt och ingenting! Hur det kommer sig är att Jenny jobbar med honom och på så vis har vi haft kontakt på facebook. Kändes lite konstigt att skriva utan att ha setts så det var därför vi styrde upp våran "blind"dejt, som nu alla vill kalla det. Kul var det iallafall, dagens jobb blir nog dock inte lika kul! Jag känner mig inte som en människa om jag inte får sova mina 8 timmar så det blir spännande att se hur "med" jag kommer vara idag! Skål för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0