Submarino

 

Morning! Idag verkar det vara ännu kallare ute, frosten var det första jag såg då jag vaknade. Hurvenns! Igår var det -0 och idag måste det vara minst -4, finns en termometer på en matbutikk jag går förbi när jag går till jobbet som jag kan kolla på.

 

Såg filmen Submarino igår, hittade den på nån toplista på Tankafett.se. Det är en dansk film och jag trodde jag skulle störa mig på spårket. Men det tänker man inte ens på! Säger bara vilket story.. vill inte ens veta om den är sann, men det hoppas jag verkligen inte! Filmen handlar om två bröder som växer upp med en alkoholiserad mamma och sedan själva hamnar på lite fel spår då de blir vuxna. Som sagt, är dålig på att förklara vad filmer handlar om men det var verkligen en sevärd film om man vill fälla några tårar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0