Tisdag


Helt faaantastiskt!! Har sovit som en stock hela natten, det är inte ofta jag gör det. Vaknade också själv 10 min innan väckarklockan ringde så jag låg kvar och sträckte på mig och vaknade till uuuutan stress! Nu ska jag snart gå iväg till jobbet, 10-18, och är lite orolig för att gå ut för det ser SJUKT KALLT ut. En tjock vit dimma och isigt gräs, första dagen det är riktigt såhär tror jag! Ikväll blir det träning, måste ju utnyttja gymkortet jag skaffat till fullo nu! Längtar:) Sen ska jag försöka lista ut hur vi ska lösa boendet i framtiden för i helgen kommer Mickan, och både Sandra och Nadja är mer än taggade på att också komma och bo och jobba här ett tag! SÅ KUL! Vi hade lätt kunna bo på hög i den lilla lägenhet jag har nu, men tyvärr får vi inte trängas fler än 2st i den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0