Festligheter

Sammanfattning av början av kvällen, många glada miner och mycke tagg! Det blev lite förfest hos Jenny och sen drog vi ned till centrum och gick ut och dansade! Det var riktigt kul att släppa lös helt, var ett tag sen sist:) Känner mig extremt seg idag, de ogillas.. och det ogillas att inte matbutikerna är öppna idag! Ingenting i kylskåpet kändes gott just nu.. men äta måste man ju göra ändå..

 

Igår (lördag) blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, blev väckt 8.15 av chefen som ringde och undrade om jag ville hoppa in och jobba för en tjej på ett annat Wb Samson cafe. Anledningen att hon som skulle jobba inte gjorde de var att hennes morfar dog på morgonen, så himla hemskt.. opassande inför farsdag.. Men iallafall, jag tackar aldrig nej till jobb, så jag hoppade upp ur sängen och skyndade mig iväg. Efter att ha vilset åkt runt halva Oslo med t-bana så hittade jag fram tillslut. Så det blev 9 timmars extrajobb igår, utöver min heltid. Peeerfect då man bara skattar halv skatt i Norge November månad på det man tjänar! Katjing! Trivdes jättebra på stället igår, alla är så härliga!! Kändes verkligen som jag kände alla där fast de var första gången jag träffade dem!

 

Farsdag idag, krama om era pappor ordentligt ni som kan! Jag sålde massvis med farsdagstårtor igår och önskade mer än allt att jag kunde ha skickat en med posten hem till pappa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0