Is ! (Glass på norska)

Gissade ju på -4 imorse, men fick se att det faktiskt var 1 grad varmare än igår morse samma tid, woho!! Men det var iallafall svinit kallt ute och isigt på marken.. Tur jagm som alltid, gick i uppförsbacke till jobbet och hade en värmande vinterjacka på mig! Och som vanlig, kokhet i hela kroppen när jag väl var framme. Dagen har gått lite halvsegt, men med bra arbetskollegor (de lät vuxen höhö) så går dagen rätt snabbt ändå:) Efter jobbet så for jag direkt på gymmet och tränade all in i 1 timme. Finns det nån människa som inte älskar att träna, när man väl gör det? Så himla härligt!! Sen har jag hunnit komma hem, duscha, käkat norsk keso (som kan ta sig nånstans jämnfört med svensk keso!), den smakar ingenting... men äter den ändå för att det är nyttigt, och nu sitter jag bara och myser i soffan, de bästa med kvällar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0