Väntar på jultomten!

Det var galet fint väder igår som ni ser - raka motsatsen idag..

Känns nästan som att jag sitter och väntar på jultomten.. inom 30 min kommer Mikaela och hennes mor och mormor hit efter att ha kört eeeeeeeeeeeeeeenda från lilla Umeå idag! Superkuuul! :D Känner mig som en gammal som en mormor också för jag sitter och funderar på om jag har nåt kvällfika att bjuda på när de kommer.. mackor, med smör.. he he. Vet själv hur gott och mys det är med fika då man åkt bil en hel dag, vilket jag gjort ett antal gånger till mormor och morfar som bor 100 mil bort.

 

Gick finfint på jobbet idag, förutom att jag har varit halvdöv och flummig hela dagen. Hörde fel vad folk sa imorse typ tuuuusen gånger, skämdes nästan! Efter jobbet så gick jag direkt till gymmet (jävulusiskt hurtigt av mig) och tränade lite! Gick en väg jag aldrig gått, som tog cirka 20 min att gå, det var en mardröm...... det var kolsvart ute, DIMMA, och jag hamnade hela tiden på våldtäktsgator. Jag brukar inte vara rädd, men jag hade panik på riktigt i kroppen ett tag där. Jag gick ju hela tiden nära villahus, men det kändes ändå så mörkt och disigt att vem som helst kunnat dra undan mig i en buske eller vad som helst. Några söta gubbar och gummor hjälpte mig hitta rätt efter alla småvägar iaf! Tackar för de:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0