Vardagslyx

Wooppaaa! Såhär slutade vår måndagskväll på ett ungefär! Vår älskade Kalmarvän Robin kom på besök igår efter att ha varit och jobbat här i Oslo:) Sjukt glad att vi träffade killarna från kalmar när vi var i Bulgarien, älskar dom hela hopen! Tror Mickan är ännu gladare, höhö. Vi kom igår fram till att vi har träffat Robin nu 3 gånger, i 3olika länder, Bugarien, Sverige och Norge. Lite kul ändå! Iallafall så for vi till hans bror igår efter jag slutat jobba, där vi fyra drack en öl innan vi gick till stan och satte oss på en jättemysig scotsk bar och fortsatte dricka några goa (riktiga) öl! Det vart mycke prat och skratt, precis dedär oplanerade man behöver en vanlig vardag ibland! Kanske blev en öl för mycke bara, kände vi allihopa imorse.

 

Idag har varit lite av en integilla dag, de börjar med att jag och Robin blir tvungen att gå/åka/köra genom halva Oslo för att hämta en nyckel. Hans bilnyckel så vi kan flytta på bilen som vi kom på stod utan p-lapp mitt i stan. De var lite halvsegt att kliva upp 8 och ge sig ut på sånna uppdrag kan jag lova. Sen for vi iallafall hem, käkade frukost och nu har jag och Mickan sen varit på stan igen och fixat hennes personnummer. Blir en repris nu på allt jag fixade förra månaden! Nu blir det att dö i soffan lite, gu se sköNNt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0