"Vattenotursdagen" 2011-11-04

Har idag bevisat att det finns en sån dag. Helt sjukt, men inte alls kontigt att det finns en sån dag när man heter Linnea Åman. De som känner mig vet att jag är extremt klantig och de som inte känner mig lär sig det snabbt. Jag sa det på jobbet idag, det är bara att vänja sig, det händer en del grejer i min omgivning. Så det som hänt idag är att jag började med att spilla ut ett stort glas vatten över tvrumsbordet imorse. Min kamera blev dränkt och vattnet fortsatte sen rinna över hela golvet. När jag går på toa innan jag börjar jobbet så lägger jag handväskan på handfatskanten, som sen ramlar ner i handfatet där vattnet automatiskt startar och fyller väskan med vatten.. Sen tills sist, det värsta.. så spiller jag ut en halv latte över en 80+ gammalgubbe som sitter och vilar vid ett bord. När jag bett om ursäkt tusenmiljarder gånger och ska gå där ifrån så spiller jag ut ett helt glas vatten över samma bord, som både dränker hans byxor, mina skor, bordet och golvet. Visste inte vad jag skulle ta mig till då, minns inte ens vad jag sa.. men snabbt försvann jag från den stackars gubben..

 

Efter en sån dag så var jacuzzin som jag har i lägenheten helt magisk. Grymt avslappnande. Älskar den, är helt såld, första badet, men absolut inte sista. Nu blir det mys framför tvn sen så ska jag upp och jobba imorn halv 7 så det blir en tidig kväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0