Vilken kick!

Vad hände?? Jag kände mig skitseg men kände ändå att jag ville gå en promead (blev utan Jenny), men när jag väl tagit mig ut så fick jag värsta kicken och började jogga, kutade som en tok i minst 10 min!! Sen kom jag till en fet uppförsbacke där krafterna tillslut tog slut.. Svettigt. Fattar inte vart jag fick energin ifrån men det var sjukt härligt att göra sig av med den!! Kanske fick en liten tagg då Therese på jobbet frågade om jag tränade mycket för att jag såg så sund ut. Sund vill jag väl inte påstå att jag är.. försöker röra på mig iaf och gör jag inte de och äter dåligt så syns det ju iofs mest på hyn. Så jag ser nog lite sundare ut än vad jag är..:P Nu blir det KOOOS framför tvn!♥

 

Och kvällens tips, gör det fast det känns motvilligt (gå promenad eller vad det nu gäller), det vänder! och det känns så jäkla härligt då det är gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0