Yesterdays beauty

Såg lite fräschare ut igår än vad jag gör idag.. ögonen hänger nere vid tårna just nu! Tur man är ung som fortfarande klarar lite sömn sen lång dags jobb efteråt.. Ibland! Gjorde några roliga tabbar idag för att jag var så trött.. en kvinna exempel beställde 4 grejer, de enda jag kommer ihåg att ge henne var en våffla, sen när hon ska betala så får jag heeeelt hjärnsläpp och kan inte räkna vad hon ska ha tillbaka osv. Hon kom tillbaka till mig 4 gånger tills hon fått allt, och hon kunde inte annat än skratta, och det gjorde jag med! Hon var väl förstående av att alla människor har sina trötta dagar.. :P Hur som haver så tog dagen slut tillslut, har inte hunnit med så mycke mer än att komma hem, käkat lite, och nu parkerat mig i soffan. Kommer inte röra mig många centimeter härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0