Dear John



Gaaanska nyss hemkommen från 4 timmars kvällsjobb på cafeet, har hunnit duscha och nu krypit ner i sängen. Krångel och felräkning med kassan och ett sån tragiskt grej som att jag blir inlåst mellan några dörrar på lagret gjorde att jag och Jon jag jobbade med kom oss därifrån 45 minuter försent. Utelåsningen gav mig lite panik, men efter att ha kutat genom hela köpcentret så tog jag mig ut till rätt ställe igen. Kunde inte annat än skratta, typiskt mig! Tur massa grejer krånglade ikväll då vi stängde ändå, för jag ska ju faktiskt göra allt detdär själv nästa vecka. Fokus fokus!
Känner verkligen att jobbet är så rätt, känns grymt kul! Kommer trivas bra där och lär nog stanna där, trots att lönen hade kunnat vara liite högre. Men har verkligen lärt mig att dem man jobbar med och det man gör är så sjukt viktigt, viktigare än lönen! Imorn ska jag på mitt första personalmöte någonsin, känns som en vuxengrej verkligen, är väl iofs det man blivit nu?

Nu blir det lite film innan jag ska sova, Mannen som kunde tala med hästar, som jag egentligen skulle se igår men blev så att jag såg Dear John istället. Channing Tatum är såååå RaooR i den filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0