Feberrrrr

Min kropp och jag tycker tydligen inte samma sak. Kroppen vill ligga och vila, jag varken kan eller vill ligga still. Är klar med hårfärgningen på syster nu iallafall, efter sådär ca 3 timmar! Först svart, sen blondera slingor, sen färgning av slingorna, resultatet ser man nog bäst imorgon:) Nu blir det att se "Mannen som kunde tala med hästar", sjukt länge sen jag såg den, men minns hur bra jag tyckte den var.
Imorgon ska jag upp tidigt och gå till blombutiken där jag blev kallad på intervju, ska prata med ägaren och se om jag kanske kan få tider som passar med jobbet jag har nu, om jag nu börjar där! Sen måste jag ner på stan och fixa skattekort (för nu har jag fått mitt norska personnummer som behövs) och sen fixa norsk bankkort på Nordea. Annars får jag som ingen lön om inte allt det fixas.. Sen klockan fem blir det 4timmars jobb på cafeet, lära mig kvällrutinerna! Så ingen stilla sittande dag imorn inte! Nattaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0