Göteborg

Blev en sväng till Göteborg idag med Jenny och Camilla, eller vi tog oss egentligen bara till Uddevalla, vi slapp åka in i Göteborg rättare sagt. Då vi liks var i Sverige passade vi på att handla lite mat och annat jox. Blev lite fattig mat som havregryn och äppelmos, fiskbullar, tonfisk, bröd, tvättmedel, deo, stumpor, leggins osvosv. bl.a! Köpte även blodpudding och risgrynsgröt på tub vilket är grejer jag inte hittat i matbutik här.. blodpudding älskar jag ju!! Var även tvungen att köpa en burk keso med banan till, sjukt gott! Keso finns här men det är mer än dubbelt så dyrt;(

 

Halloweekvällen blir lugn, film eller nåt i den stilen. Grymt skönt! Ska inte påfresta min kropp de minsta lilla nu när jag känner att förkylningen börjar släppa. Blir chillichill! Hoppas ni får en spökligkväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0