Hårfärgning på schemat

Trodde jag skulle dö när jag vaknade imorse, eller inte riktigt men kände mig iallafall riktigt mörbultad. Ni vet själv hur det är när man ska sova och har feber.. kroppen värker hur man än ligger! Jag gick tidigare till jobbet för att slippa stressa uppför backen, gick myrsteg men dröp ändå i svett när jag var framme.. sådär halvkul. Men de fyra timmarna på jobbet gick stålande iallafall. Trivs verkligen så himla bra!! Älskar också att jag alltid kommer få dricka gratis kaffe och äta grymt goda gratis mackor till frukost och lunch:)

Har också fått lite mer humm om hur jag kommer jobba framöver, får schema för 6 veckor på torsdag. Är ledig 24,25,26 december så kan åka hem över jul om jag vill. Sen jobbar jag nyår till 15.00, så blir att planera en norsk nyårsafton iallafall!

Kvällen består av vila mellan varven jag färgar Jennys hår, ROOOOSA!! Nä det blir svart, med röda slingor! Blir nog toppeen på henne! Får se om jag får gå och lägga mig med med godkända färgningspoäng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0