Heeiii!


Paul Walker, fiiina grejer

Första riktiga dagen på jobbet idag har gått suuupert! Jobbade mellan 10-18 och efter det så har jag dragit grejer mellan syster där jag bott tills nu och lägenheten jag ska bo i nu framöver. Tar cirka 3 minuter bara att gå emellan (om man nu inte har tusen tunga grejer att släpa på)! Kommer bli lite ensamt att bo här själv 2-3 veckor, och DYRT!!, men ska nog gå bra:) sen får jag ju sova i en RIKTIG säng, vilket jag inte gjort på 3-4 veckor nu. Ska bli så sjukt skönt att jag inte kan beskriva det med ord!

Nu blir det att lägga sig i sängen ♥ och se A love song for Bobby long med John travlota och Scarlett Johanssen. En dramafilm som verkar va värd att se! Igår såg jag Waters for Elephants med han som är med i Twilight (vad han nu heter), faktiskt första filmen där jag tycker han ser bra ut! Alla verkar ju va heeelt kär i han?? Filmen är iallafall ett måste att se, den var galet bra. Jag har sett så mycket bra filmer på sista tiden, med väldigt mycket fina pojkaar i också. Lyckas alltid hitta de bästa. Hehe! Får se om John Travolta också lyckas få mig på fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0