i oslo!!!!

SÅDÄRJA! Då har jag parkerat mig i Oslo, äntligen tog jag mig i kragen och släpade mig hit!:) Känns riktigt bra nu när jag är här! Tänkte att jag ska försöka göra lite uppdateringar här iallafall, kanske är nån eller någon där hemma som är nyfiken på vad som händer här i Norge:) För tillfället så bor jag hos min syster i hennes stugliknande lägenhet, hur mysig som helst! Men söker lägenhet för fulla muggar där jag och Mickan (som också beslutat sig för att bli norgebo ett tag) ska bo. Finns hur mycket lägenheter som helst, så kommer nog inte bli några problem att hitta en! Sen har jag även massa jobb på G, redan!! Var och provjobbade på ett Cafe igår och ska dit imorgon igen och prata om vilka tider jag kommer få jobba, blir tyvärr bara deltid på de stället.. men bättre än ingenting! :) Sen kommer jag även få besked om heltidstjänster på 2 andra cafeer i veckan. Håller alla tummar och tår!! Hjärnan går på helvarv just nu, allt är nytt, mycket man ska tänka på och fixa, planering osv osv osv. Men det är bara roligt. Ingen hemlängtan än heller, tror det inte kommer vara nåt problem, vet ju att alla finns kvar där hemma:) Det var lite för idag! Hoppas Umeå har det bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0