It´s... it´s.... it´s.......... FRIDAAY!!

Trevlig halloween helg allihopa!!

Idag var sista upplärningsdagen på jobbet, gick knallbra!

(superbra på norska, he hee)

Har nu lärt mig göra alla våra smörebrö specialliter! Nästa vecka drar heltiden igång, wiho!!

Det blir nog en lugn halloween iår jämnfört med förra året. Skadar inte att va utan busdricka nån helg känner jag, plus att jag är så förkyld.. Vred mig tusen varv inatt också men vaknade utan feber iallafall vilket jag gjort i 3 dagar.. ett litet framsteg!!:) Som sagt, får se vad helgen bjuder på, är ledig iallafall och ska verkligen försöka vila så jag är frisk tills på måndag! Kanske åker en sväng till Sverige imorn.. vem vet, vem vet!

Hade fint:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0