Jordgubbe


Goddag världen! Jag har nyss kommit hem från ett litet möte på Cafe Jordbaer (Jordgubbe) där jag provjobbade i lördags. Chefen tyckte att det hade gått bra för mig och ville gärna att jag tog deltidstjänsten där. SJÄLVKLART gör jag de! Perfekt som början iallafall! Så veckan blir fullsatt med upplärning, ska dit redan i eftermiddag och lära mig kassan. Så om ni är i svängarna, kom in och ta en fika!...

Annars så är det ruskväder här i Oslo, små regnar och blåser.. men det är faktiskt ganska varmt! 11 grader iallafall:) Ska kanske snart gå och kolla på lägenheten jag och Mickan ska bo i idag också! Den ligger bara nån minut från min syster så. Har hört ryckten om att det finns bubbelbad i lägenheten.. inte helt fel va? :D

Sen är jag nu glatt medvetande om att bananer är billigare här i Norge än i Sverige! Jag verkligen älskar bananer för er som undrar. Det mesta här är ju dyrare på affären, men just bananer är ganska mycket billigare. Kanske beror det på att Sverige är de land som äter mest bananer i europa eller världen eller hur det nu är. Svenskar äter mycke bananer iallafall!

HADE!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0