Kl 16.00 i Oslo, 7 grader och sol

Booooored.. sitter just nu i sängen/soffan och väntar på att syster Jenny ska komma hem! Hon ringde för ett tag sen och frågade vad jag var sugen på att äta till middag men kom verkligen inte på någonting.. så blir spännande att se vad som bjuds på ikväll!

Dagen har gått rätt fort även fast det enda jag har gjort är att jag har gått en promenad (med vikter runt handlederna) min överkropp kommer vara helt spagetti imorgon... Det ser rätt roligt ut när man använder vikterna, eftersom att det blir mer träning om man rör på armarna så gick jag och svingade dom och flaxade som en fågel större delen av promenaden. Men den bju ja på! Har även sett filmen "The switch" eller "Pappa på burk" som den så fint heter på svenska! Bra film, det vanliga, börjar alltid med trubbel och kaos och slutar alltid lyckligt.

Längtar tills på måndag nu då jag får börja jobbaaaa och tjäna massa caaaaash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0