Livet i två resväskor


Morrnmorrn! Skitkropp.. !! Idag blir det vila, innan klockan 5 då jag ska jobba. Måste egentligen gå till blombutiken och säga att jag inte kan komma på intervju ikväll halv 9 som jag sa att jag kunde igår, men min kropp säger verkligen nejnejnej.. så jag väntar tills jag ska på jobb senare istället, för då går jag ändå förbi. Bättre sent än aldrig. Det är så typiskt, jag och chefen på blombutiken har himla svårt att hitta en tid för intervju då båda kan, ikväll kunde hon men inte jag, imorn på morgonen kunde hon, men inte jag.. osv osv. Måste även plocka undan lite här hemma innan jag går också för det ska tydligen komma nån mäklare hit ikväll och värdera hyreshuset. Men det ser rätt bra ut ändå, jag har fortfarande inte plockat upp många plagg ur mina resväskor för att slippa minsta röran. Tänkt att jag redan varit här i Norge i mer än 2 veckor.. 17 dagar! Time flies by!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0