Miiijaooo




Det dagen har bjudit på är filmtittande och en minipromenad till Schell för lite gottihandlande. Har sett Step Up filmerna, 1 och 2an och har 3an kvar tills ikväll. Sjukt bra filmer! Och gör ju inte ont heller att det finns en del fina att titta på..

Blir en tidig kväll ikväll för imorn ska jag upp halv 6 och dra iväg på upplärning på cafeet Wb Samson där jag fått jobb. Känns jäkligt roligt! Och extremt härligt att få något att göra på dagarna, för det är inte allt för roligt att sitta hemma själv när alla andra jobbar..
OCH jag hoppas ingen genomskinlig plastvägg får för sig att gå in i mig bara.. så jag slipper göra samma intryck som jag gjorde på  Jordbaer, he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0