Personalmöte

Både jobbat och varit på personalmöte ikväll, eller ja tjejträff skulle man också kunna kalla det. Det var sjukt kul, vi skrattade oss igenom 30 minuter med info och prat om viktiga grejer som vi ska veta. 5 norska blonda tjejer och 3 svenska tokar gjorde att det blev en del tjatter. Kommer trivas med de gänget!!:)

 

Schemat är också gjort nu och jag tog även på mig att jobba en del extra utöver heltiden nu innan jul. Så jag valde att inte fara på intervjun jag hade på blombutiken där jag kanske fått deltid på helger. Det gick inte riktigt ihop med tiderna.. Nu blir det sängen sen upp tidigt imorn för att ha smörevaktskurs, vilket innebär att man lär sig göra baguetter, mackor osv! Nästa vecka ska jag ju som sköta alla delar själv, hjälp kan jag ju självklart få om jag kör fast men, som tur är:) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0