Pitabröd a lá Jenny

Två nyfikna och odyggdiga kossor jag gick förbi igår!

 


Har nyss käkat pitabröd.. så länge sen man åt det sist och så gott det var!!! Yummiee!! Nu sitter vi och smälter maten lite i våra proppmätta magar.. sen blir det kvällsshopping på Lambertseter shoppingcenter (där jag också fått jobb). Tar 20 minuter att gå dit (mördande uppförsbacke hela vägen..) så väldigt nära och bra ändå! Och dom har öppet till 20.00 alla dagar förutom söndagar då det är helstängt. Perfekt! Sen ska jag även lämna ett papper på att jag sagt upp mig från cafe Jordbaer där jag jobbade 2 dagar.. och lämna arbetskläderna. Sen blir det som alla andra kvällar här i Oslo, att somna till en film! Myyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0