Skratt förlänger livet


Kunde inte låta bli att skratta för mig själv då jag trodde att klockan var kanske 10 och när jag ser på den så är den redan 12! Vart tog de 2 timmarna vägen? Så fel det kan bli i huvet! Kanske är lite trött trots allt! Har precis iallafall sett klart filmen, A love song for Bobby long, bra film, helt okej iallafall! Tror nog att jag hade tyckt den varit bättre om jag hade haft svensk text till, vilket jag inte hade. Är inte MEGAhajj på engelska om man säger så, så missar lätt en del om jag inte har text.. Time for some sleep i den underbara sängen nu.
Dröm fint

Kommentarer
Postat av: Jeny

Låten med samma namn som den filmen är sjukt fin btw :)

2011-11-01 @ 16:59:40
URL: http://metaljeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0