Solnedgång i Oschlooo!

Helt okej fint!! Kommer som sagt aldrig få nog av utsikten här i Oslo! Väldigt amitiöst av mig att faktiskt gå 2 promenader idag dessutom. Men nu innan jag börjar jobba på måndag så har jag verkligen inget annat för mig om dagarna. Har faktiskt sett några filmer, vilket jag aldrig annars gör. Säg nästan vilken film som helst, och jag har inte sett den.. Har aldrig haft tiden att sätta mig och se film.. antingen har jag jobbat då jag inte gått i skola, eller umgåts med vänner eller annat då jag vart ledig. Sen har jag helt ärligt aldrig knappt vågat ladda hem filmer i sverige heller, och för snål  för att hyra film är man.. ! Men nu i veckan bara har jag sett massa bra filmer, bla. Brothers (sjukt bra film), Till det som är vackert, Friends without benefits och BlackSwan. Bra filmer allihopa! Får se vad man somnar till ikväll:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0