spirit

Måste bara tipsa om den nya (tror jag) lukten spirit på LdBs deo, den luktar gudomligt gott!! Fräscht, typ som en sommarglass. NOMNOM!

 

Dagen har hittils bestått av filmtittande, såg Hundtricket, så galet bra film. Så klockren, både med humor och drama. En film man kan se om och om igen helt klart! Har även haft lite besök av Jennys fina vän Sabina och hennes sjuuuuukt söta unge, verkligen världens absolut härligaste och goaste!!
Norge sviker aldrig, nästan, solen tittade fram idag iallafall. Vill verkligen gå ut och gå men den tabben har jag gjort så många gånger, jag tror jag är frisk, går ut och dagen efter så har jag fallit tillbaka i förkylningen igen. Så jag håller emot för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0