It's Friday I'm in love


GoooudmorrN! Nyligen uppvaknad, med gofrukost och en kopp kaffe så känner jag mig redo för en ny dag! Somnade till filmen Jag saknar dig igår. Hade hört av många att den skulle vara sjukt sorlig och att man skulle gråta stora delar av filmen. Och sorlig var den minsann.. men gråta kan jag tyvärr knappt göra till filmer längre! Efter att jag upplevt riktigt sorg och gråtit till saker som hänt i verkligheten de senaste åren så är det nåt inom mig som säger att man inte kan gråta till det som bara är film. Nån tår och en klump i halsen är det som blir.

Igårkväll gick jag och Jenny en runda på Lambertseter (shoppingcentret). Gick bla. förbi Jordbaer där jag sagt upp mig och fick en utskällning av chefen som tycker jag varit fruktansvääärt oseriös och dum. Visst hon tog sig tid att anställa mig osv. Men klart jag måste säga upp mig om jag får en heltidstjänst.. ! Fick mig iallafall ett gott skratt då jag upptäckte att det hade blivit fettmärken från min panna och näsa på glasrutan jag gick in i i måndags. Jenny tänkte ta ett kort som fint minne men chefen gick runt där så vi kände att det kanske inte var riktigt rätt tillfälle.. He he.
Fredag idag.. blir nog en lugn dag med bla. babypassning till världens gulligaste unge!! Det var sjukt skönt att ta det lugnt förra helgen, för en gångs skull, så jag tar nog en repris på den helgen. Väntar tills nästa helg eller tills Mickan kommer innan jag prövar på feeeeztlivet på riktigt här!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0