Var i lillUmeå igår!

Jag var i lillUmeå igår, på riktigt!! Jag och Jenny kände oss sugen på en öl eller två igår så vi beslutade oss för att fara till Krille där han hade förfest. Det var cirka 30 personer i lägenheten.. och alla förutom TVÅ stycken var från Umeå om jag inte har fel, och jag kände igen minst 1/3 av dom! Man är i Oslo, en annan stad i ett annat land men ändå lyckas man hamna på en fest där man känner sig som hemma, lite komiskt! Trevligt var det iallafall! Efter de begav vi oss ut för att ta en öl på nåt uteställe, men av olika anledningar (bla. att jag bara är 19 skitiga år och inte tar mig in överallt...) så valde vi att åka hem vid halv 2 tiden. Sängen var gudomlig igår, lika så kaffekoppen nu på morgonen! Hur som helst så är det så sjukt kul att vara i en annan stad, man förstår nog inte förens man är det!

Love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0