Vi kan inte ändra på vår historia, men vi kan påverka vår framtid

So true! oj så många gånger här i livet jag har ångrat små som stora grejer jag har gjort. Och jag har inte ens levt halva mitt liv så det är bara att lära sig att handskas med det man gjort fel.
Ånger måste vara det mest meninglösa som finns.
Ingenting blir bättre av ångest, grubblande och ältande, man mår bara dåligt av det utan att komma vidare. Att istället ta sig i kragen och lära sig att påverka framtiden att inte bli densamma. Ingen människa är perfekt, alla gör fel och alla kan bli bättre. Så istället för att försöka prata bort och försvara sin historia får man visa att framtiden inte blir densamma.

Ibland är det enkelt, ibland är det svårt och ibland blir det lättare om människor är villig att ge dig en chans till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0