Ville bara säga..

att jag saknar mitt långa hår!!
Men faktiskt inte alltid.. det tjorvar sig i nacken, är tungt, ivägen, blir lätt fettigt osvosvosv. Jag tror nog alla hört mig säga att jag ska raka av mig allt hår.. Hehe men den dagen! Långt hår är sjukt fint, eller jag trivs i det och det går göra fint om man tar sig tiden. Men fördelarna med kortare hår är nog fler än med långt. För er som inte vet så tog jag saxen (dagen efter balen, bilden ovan) och ställde mig framför spegeln och klippte av 10cm!! När jag hade klippt av halva sidan kände jag att vad har jag gjort, heeeelt sjukt! Men var ju tvungen att ta andra sidan också och efter det kändes det faktiskt bra. Vilken lättnad! Sen var Josefine snäll och hjälpte mig klippa till den hemska kant det blev.

 

Det är iallafall jag i ett nötskal, spontan och lite halvt galen! Livet blir helt klart mer spännande så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0