Yes.. I did it

Första dagen på mitt nya deltidsjobb på Cafe igår kväll. Och ja, jag lyckades gå in i en genomskinlig glasvägg så att huvudet small i och gav mig en stor röd bula mitt i pannan.. !! Hur lyckas man?!??!?! Tjejen som jag jobbade med i kassan blev mest rädd och frågade hur det gick men innerst inne måste hon ha skrattat ihjäl sig! vilket jag gjorde samtidigt som jag typ ville gråta för att jag lyckats med nåt sånt.. :P Bulan satt kvar så fint i min panna resterande 5 timmar iallafall och även idag har jag ett litet märke och värk kvar som fint minne av min insident:) Bra jobbat Linnea!! Annars så gick det himla fint, lärde mig kassan och alla andra tusen rutiner som ska göras innan stängning. Efter jobbet blev det en 15minuters promenad hem i SPÖREGN, rann bokstavligttalat från kläderna när jag kom hem.. sängen var gudomligt härligt igår!

 

Troligtvis stannar jag inte många dagar på cafeet, har en fling om en heltidtjänst som börjar redan nästa vecka!! Men man ska aldrig hoppas på för mycket, väntar tills slutet av dagen då jag fått besked. Spääännandeee.

 

Och lägenheten jag och Mickan väldigt troligt kommer få ta om två veckor var jag och kollade på igår. Den var helt sjuuukt fin, ingenting som kunde ha varit bättre! Alla möbler kommer stå kvar, säng, kök, tv osv finns. PLUS ett stort badrum med bubbelbad, det kallar jag lyx!! Så om man säger såhär, allting bara flyter på här i Oslo, säkert kommer man stöta på något motstånd nån gång, men det tar vi då ! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0