Gott och blandat påse fylld med bilder






Fy vilken dag, två dagar efter en utekväll så är jag fortfarande sliten, har gått och blivit så gammal att jag inte klarar med sånt skit längre;) känns det som ibland.. Eftersom jag slutade klockan 18 idag så har jag inte hunnit med så mycket annat än att packa ihop grejer här hemma, vi flyttar ju nämligen på torsdag vilket känns jättekul!! Tur lägenheten är ganska så liten så det inte är allt för mycket att städa ur..

Annars så har kvällen varit EN DEL kaos, Mikaela skriker från badrummet och när jag springer in dit så slår jag först lilltån i en sylvass kant så den köttades upp totalt. När jag väl tar mig till badrummet, svimmfärdig av smärta, så sitter hon och sköljer bort hårfärgen i badkaret och skriker att det är stopp i avloppet. Vilket innebar att vårt vita badkar troligtvis skulle bli helt kolsvart, för alltid. Så samtidigt som hon försöker få bort hårfärgen i handfatet utan att färga hela badrummet så försöker jag medans hjälpa till på alla vis, samtidigt som vi försöker rädda badkaret, samtidigt som jag står illamåendes för att min tå gör så satans ont.... KAOS. Allt slutade hyffsat bra iaf, efter sisådär 1-2 timmar.

På tal om nåt annat, alkoholen på bilden är från att vi shoppade lite på taxfreen då vi flög tillbaka till Oslo sist. Blev riktigt glatt överaskad då jag fick veta att JAG, 19 år gammal, fick köpa all alkohol upp till 21%. Trodde det bara var vin man fick köpa här i Norge då man var över 18 år. Så den Malibun fick jag köpa, precis 21procentig, sjukt god, cocoslikör! Fick känna mig lite stor där för en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0