Hej Umeå!

Landade igårkväll halv tio och det känns jättebra, skönt att vakna i sin egen säng och jag ser framemot fem hela dagar här sååå mycke! Vi flyg från Oslo med mellanlandning i stockholm igår och resan tog 5 timmar. Allt gick supert FÖRUTOM att våran gemensamma väska med ALLA våra grejer i är kvar i Sthlm eller påväg till typ Thailand eller nåt... BLIR SÅ LESS !!!! haah..... Jag frågade i Oslo om vi var tvungen att göra något med väskan i sthlm, men nej det skulle vi INTE behöva göra. (Mikaelas väska blev också kvar en dag i sthlm förra gången). Men när vi kommer till Umeå så kommer ju inte vår väska ändå, och då säger dom att vi skulle har hämtat våran väska ändå och skickat den genom tullen där. Tack verkligen för att personalen är välutbildat och ger oss rätt info! Så nu efter som att det är "vårt fel" så måste jag nu åka och hämta den på flygplatsen idag, om den nu kommer! Skulle verkliigen behövas, sitter just nu med min brors Tshirt, har borstat tänderna med någons gamla tandborste osv. Haha, skratta eller gråta???

Nu ska jag gå iväg på pappas jobb och överaska honom!! :D :D Han vet ju inte att jag är här nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0