Lördag 06:30

Såhär ser det ut när man går till jobbet 06.30 en lördagsmorgon.. ganska tomt, kallt och ensamt vill jag lova. Det är faktiskt enda gången jag kan tycka det är lite läskigt att vara ute själv, på kvällen vet man alltid att folk är vakna inomhus även fast man är ensam utomhus, men på morgonen sover ju alla inomhus. Så skulle man bli påhoppad ute så skulle ju knappast nån komma springades och rädda en. Dundun. Har iaf varit en kul dag på jobbet, med myyyyyycke att göra, målet var att bla. sälja 300 semlor. 200 hade vi fått iväg då jag gick hem så inte helt dåligt i vart fall:) Nu ska jag ta mig ett bad och känna om jag lever.. ikväll blir det barnvaktssittning med pizza osv. BRA grejjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0