Nervös..

Mikaela goes wild när hon får sätta saxen i mitt hår..
Här packar vi väskor i väskor, smarta tjejer!
Då var väskan packad och klar, inte för att det var så mycket att packa då det bara blir en veckas semester. Men jag ska ju till antarktist typ.. så känns om att jag vill ha med mig en del varma kläder. Blev lite halvnervös såhär på morgonen också för någonting, för att det känns som en sån stor dag eller nåt! Jag har jättelätt för att bli nervös för konstiga grejer, ex när jag ska klicka på stopp på en buss eller liknande så kan jag bli nervös, fast jag gjort det typ 1000 gånger.. DE är ju lite skumt! Jajja, nu blir det några timmars jobb innan vi letar oss fram till flyget som går kl 17 ikväll! Ser framemot flygningen då jag bara har flygit tur och retur 2 gånger i mitt liv tror jag. Mikaela älskar att flyga med mig då jag sitter som ett barn klistrad mot fönsterrutan och pekar på allt! Vi är beräknad att landa ikväll runt 10 cirka så resan blir ungefär 5 timmar. Helt okej! Ses i Umeå mina kärA!!!!
HAPPYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0