Ser framemot

.. Lördag! Först ska jag jobba men sen ska alla som jobbar på sentret jag jobbar på på en senterfest på ett hotell utanför Oslo någon stans. Det verkar vara sjuk arrangerat! Så det blir finkläder, champange, tävlingar, prisutdelningar till bästa säljare, butik osv, bar, dans, 3 rättersmiddag osv.!! Galet kul.

.. Påsk!! Helt oväntat så fick jag ledig över påsk, så jag kommer kunna flyga hem på onsdagen och flyga hem på måndagen sent på kvällen. Kommer bli sååå kul, speciellt att alla ni där hemma mest troligt är lediga då också!

.. En ledig dag idag! Guud sååå skööönt. Även fast jag kunde sova hela dagen om jag velat så klev jag upp kl 9, men det var ju för att jag var pigg så. Idag lutar det mot att åka ner på stan, hälsa på Sofia och kanske Therese som jobbar på andra Samson cafeer, sen gå runt på stan lite och försöka hitta en ny väska, nåt par byxor osv, sen hinna träna någon gång under dagen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0