Tisdag

Den gudomliga kinamaten vi åt i söndags!

Hann med allt jag ville idag och lite till!! Blev bla. bjuden på världens godaste mangosmoothie av Sofia som jag också ska införa att göra på cafeet, helt klart. Bara fryst mango och mjölk, så enkelt, så gott! Var även ute efter ett par jeans och en väska idag, men som ni vet hittar man aldrig det man ska då man vill.. Men jag ju iochförsig hittade 3 heeeelt underbara väskor, men då låg priserna på runt 700-800 vilket jag aldrig någonsin tidigare betalt för en väska.. Men kände nästan att jag kommit till de stadiet att jag borde unna mig sånt, som då garanterat håller bra mkt längre också. Så det tåls att tänka på! Nu blir det film efter en gryyyymt god middag med köttfärssås och ett berg ruccola till de så man inte blir sjuk.. ruccola kryllar av antioxidanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0