Living young, and wild, and free

Har hänt ganska mycket på sista veckan, början av veckan var väldigt seg för att jag kände mig halvkrasslig i några dagar., men nu är det bättre! I fredags var vi ute och bowlade några stycken, inte min favorit aktivitet men jag var ovanligt taggad på de just då! Sen i lördags var det jobb hela dagen, så fullt ös, medvetslös. På kvällen drog vi till en tjej som heter Jaminse där hon och några av hennes norska vänner hade lite förfest. Så det blev ett X antal drinkar innan vi for ner mot sentrum, där vände vi dock snabbt och tog sista trikken tillbaka (lika bra var nog det.. ) Lyckad kväll iaf! Söndagen var heeelt underbar, vi kunde ligga ute i solen 3-4 timmar och sola, i t-shirt och shorts!! Idag kom dock snön tilbaka.............. Var nere i sentrum och käkade kinamat igårkväll också, det var gryymt gott vill jag lova. Skulle kunna leva på kinamat!
Nu blir det jobb.. men har fler bilder jag ska lägga upp senare! Haade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0