Änglavakt

Har haft 2 riktigt sega dagar och nätter med huvudvärk, men nu vaknade jag faktiskt och kände att den nästan var borta. Tack!! Dagen igår bestod nästan bara av jobb, men inte jobbjobb. Först hade jag möte med Emma, chefen, om framtiden typ, sen hade vi personalmöte med alla andra vilket var mycke roligare än det låter! Jag och Emma åt på ett cafe medans vi satt och pratade och det var sååå god mat, nått sorts speltbröd med massa frön, fyllt med grillad kyckling, jalapenios, tomat, osv. och Nachos, aioli, salsa och sallad till det. Mmm. Vi var hemma vid halv 8 så det enda vi hann med var en svensk film, Änglavakt, som var bra, men se till att hitta en film med svensk text.. för dom pratade franska halva filmen så vi satt bara och gissade oss igenom vad dom sa.. Nu bär det av mot jobbet, hörs, ses osv!
1 vecka kvar tills jag kommer hem till Umeååååå!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0