ÄR DET VERKLIGT!!!!?

Om TVÅ veckor blir jag assisterande butikschef på cafeet jag jobbar på!!!!!!!
Kan inte beskriva med ord hur det känns. Vilken ära att få förfrågan, känns helt sjukt bra, är glad gånger tusen!
En sak som är säker är att denhär chansen hade man aldrig fått i sverige utan massa bajsutbildning, här är det vad du presterar och vill som räknas. Plus att man har fantastiska människor runt sig som verkligen tror på en!
SPÄNNANDE!!!!!

Annars så finns det väl inte jättemycket nyheter, jobbat, tränat och vilat denna vecka! Någonting är skumt med min kropp, feel it, men tar en check när jag åker hem om det fortfarande känns konstigt! Har även gett mig på en detoxkur, bara för kul mest, men känner att jag behöver rensa kroppen efter all stress som blev innan jul. Har aldrig trott på sån "skit", men kände att jag ville slösa lite pengar och ge det en chans:) Också spännande! Nu blir det filmmys framför tvn ikväll, sista delen av Twilight, för imorn blir det all in på jobb! Lite taggad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0