Brun meeed sol

Bara för att få lite lyster i min vinterbleka döda, hemskt vita hud så köpte jag med mig denhär hem för ett tag sen. Som med alla Brunutansol produkter så tycker jag att man blir så torr, även fast det är body lotion. Men annars var den bra, gav lite glittrig hy, torkar in snabbt i huden, luktar gott och ger inte fläckar, trots att jag har den för "dark skin". Så den är värd en chans!


Idag blir det nog en stilla dag, ska bara gå och vänta på att jag och Mickan ska på jobb kl 4 idag! Igår var ju Mikaela med på jobbet och hade upplärning med mig, för hon har ju fått extrajobb där för er som missat! Sjukt kul haha! Min hjärna blev nog lika slut som hennes eftersom att jag var tvungen att tänka på allt jag var tvungen att ta upp och lära henne. Går nog bättre ikväll då allt inte är nytt! En sån grej som jag bara haft i tanken hände igår också, brandlarmet gick på sentret... vilket innebar att vi var tvungen att kuta ut i T-SHIRT och stå ute i kylan i minst 15 minuter. Inte nöjda tjejer... Men då vet man hur det funkar iaf!

Hadeee hadeee! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0