Ge mig

Tommy Fredvang, Ååh vilken man! skulle nog kunna döööda för honom..!

Helt sjukt vad mycke bra musik jag hittat, (har verkligen suttit och sökt) nästan bara norska musiker! Bl.a Sirius, Cir. Cuz, Admiral P, O-bee osv. Lyssna och se!

Mina senaste dagar har iallafall bestått av jobb, spa på gym, en torsdagsöl på stan med två skåningar, film och lite annat smått och gott:) Har kännt mig lite nere bara, mått konstigt rättare sagt, har så skumt ont i magen hela tiden vilket gör mig lite ofokuserad.. Aldrig kul när man känner att nåt är på tok, litet som stort! Ikväll vet jag inte vad som händer och sker, antingen blir det något spontant eller film! Lika taggad på båda så spelar ingen roll hur det blir! Fortsätter mitt låtsökande nu iallafall och så får vi se vad kvällen och lediga morgondagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0