Happy New Year 2011/2012

Gott nytt år!!!!!!!!!! 2012, belive it or not! Bildbomb gånger 10! Hade ett bra nyår, trots min skitförkylning som slog till förra veckan. Förstår inte att jag mår så pass bra som jag gör, hur superkropp har man inte om man lyckas bli bättre trots att man jobbar och firar nyår när man är sjuk? Känns bra att man bockat av en "Nyår i Oslo" på listan nu också, nästa år befinner jag mig gärna i fjällen igen (tror fjällen är en oslagbar plats att fira nyår på) eller kanske London, scotland eller någon annan spännande stad? Nu ska jag verkligen ta det lugnt en kväll vilket var länge sen, titta igenom månad för månad av bilder jag har från 2011 och se vad jag kan minnas tillbaka på för kul!:)

 

Märkte att inlägget hade hamnat i utkast, rackarns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0