Its friday, im in love

Mornmorn!
Sitter i soffan och ska strax iväg på jobb som "smörevakt", bästa passet att jobba för då får man stå och fiffla och smöra mackor halva dagen. Lite halvmysigt! Insåg precis att det är helg efter idag, och jag är ledig hela helgen PLUS måndagen vilket känns gaaaaalet skönt. Länge sen sist! Så det blir spännande att se vad Oslo har att bjuda på ikväll och resten av helgen!
Ett litet tips såhär på morgonen.. häll inte kokande vatten över foten! Efter att jag kokat ägg igår så lyckades jag hälla ut lite vatten som for över min fot vilket resulterade i att jag fick ett brännmärke stort som en 5 krona mitt på foten. Det svider och gör förbannat ont. Ta på och av sig skor igår var en plåååga! Hoppas det bara inte blir någon fin blåsa på det! Sååå skippa de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0