Jag ser de snöar, jag ser de snöar!

Helt omöjligt att ledsna på utsikten här!!

Har ganska precis klivit upp efter 12 timmars sömn, så sjukt härligt att kunna sova tills kroppen vaknar av sig själv. Behövligt ibland!! Nu snöar det för fullt här utanför också, trodde knappt det kunde bli vinter här i Oslo.. men jag har hört att så är det tyvärr inte. Snart så plumsar även vi runt med snö upp till knäna! Spännande att se alla bilder från Umeå, när jag var hemma för två veckor sen så var det liksom grönt överallt! Håll kvar snön tills jag kommer hem i februari så att jag kan köra lite skoter!

 

Nu blir det träning sen jobb ikväll, med Mickan tillochmed! TTjiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0