Nu jävlar kör vi !

Snacka om att bli en gymmedlem ALL IN! Har idag bytt från ett gym till ett annat, lite större, lite grönare, lite desperatare gym! Efter att jag varit sjukt tjurig, envis, "otrevlig" och ointresserad baaara för att jag störde mig på deras genomskinliga desperata beteende att ragga kunder till gymmet så lyckades dem tillslut övertala både mig och Mikaela att börja på Elixia! De efter att ha lovat oss, gratis träning i 2 veckor och pengarna tillbaka om vi var missnöjda, som tillslut slutade med treeeeeeeee månaders gratis träning och ingen bindningstid efter det !:) Jag visste det skulle gå att pressa längre och längre, nu är jag nöjd med 3 månader gratis:) Skillnaden på detta gym och det jag tränade på innan är att det finns både bastu, gruppträningar och gratis frukost varje dag, vilket faktiskt är många Plus!

 

Annars har dagen varit grymt seg, väldigt lite att göra på jobbet rättare sagt. Välkommstpåsen jag fick på gymmet livade upp min dag! Sen slutar denna dag med ett jobbigt besked.. vi fick veta att vi får bo kvar i lägenheten vi bor i nu.. men vi har ju nu redan hittat en annan lägenhet som vi ska skriva kontrakt på vilken dag som helst.. De skulle skära i våra hjärtan att nu säga att vi inte ska ha lägenheten då vi lovat dom.. så vi har en del att sova på! Men det lutar mot starkt mot att flytta, vi är som sugen på att pröva nåt nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0