Play with the camera

Grymt härligt med en helt ledig lördag igår (plus idag då).. men jag blir så rastlös då jag är ledig, är inte riktigt van. Men var iallafall på stan igår med Jenny, vi gick runt i snöstormen och kikade i lite affärer sen drack vi en god kaffe på Samson cafeet i sentrum! Kvällen bestod av jäääääkligt god kinamat jag slängde ihop och öl. Sen drog vi till en vän i stan och spelade gitarhero med mic, trummor och gitarr. Sjukt kul var det! Sen avslutade vi kvällen med att dra ut på Dus för en öl, mkt mer än så blev det inte innan vi åkte hem och sov. Bra lördag!

 

Gjorde även en väldigt god gärning inatt.. en tjej på trikken som vi åkte satt och spydde i en påse hela vägen hem och när hon hoppar av på samma ställe som oss så sätter hon sig mitt i en snödriva och la sig för att typ sova. Vi började gå hemåt men jag fick panik att hon skulle ligga kvar och dö så jag gick fram till henne, tog armkrock med henne och bad henne gå hemåt. Så jag, Mickan och hon var på ett himla äventyr, plumsade i snö över stora gräsplaner osvosv. Hon tog sig hem iaf. Det var huvudsaken trots att det blev lite jobbig omväg hem till oss!

Idag har det varit en slappar dag, gick en promenad i solen imorse sen har vi sett film och haft de bra resten av dagen. Änglagårds lan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0