Onsdag

Aldrig varit så äcklad av en fluga som denna.. en sån groggy fluga som legat i ide hela vintern försökte jag ta död på genom att kväva den under muggen. 2 dagar senare surrar det fortfarande under muggen.. kokade vatten i muggen fick tillslut död på den.
Nu är min 7 dagars detox färdig! Om den funkade.. tjaaaaa det känns bättre i kroppen, känner mig som fräschare i både hy och mage! Så tror nog att den var värd 150kr! Det har verkligen varit en toppen dag idag på tal om nåt annat. Gick bra på jobbet, tränade på ett gym där vi anställda fick gratis träning i en vecka och gick sen hem och la mig i bubbelbadet. Faaaantastiskt! Råkade även få mig med massa småtjaffs hem, lite örhängen osv. Faktiskt behövligt. Jag får ju inte ha större örhängen än pluppar på jobbet för hygienens skull.. känns ändå kul att ha någonting att pynta sig med!
Avslutar med att säga att se fimen "Between 2 fires" !! så sjuuukt bra film. Sjukt spännande, äcklig, verkligehetsbaserad, sjuk, osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0